vineri, 6 iunie 2008

Sunt o soparla verde-roz-cu-pene-colorate!!


Si am alergat mult, am alergat pana la apa. 

Mi-am muiat pana verde si atunci a venit un viermisor, sa mi-o sarute. L-am luat cu mine si am alergat, si s-a facut fluture. 

Alergam cu pene colorate si am urcat in primul copac – si am smuls pana mov inflorita roz si am lasat-o intr-un cuib parasit. Si au venit pasari.

Am alergat printre pietre si pantofi si am lustruit o cisma de pescar – si I s-umplut in fiecare noapte napatca de raci si stiuci.

Am alergat mai departe, si am vazut, asezat pe un gard, un inger cazut- si i-am dat pana alba si a zburat spre cer.
Incepeam sa obosesc si m-am asezat pe o prispa in ruine si am vazut o batranica, imaginandu-si satul prin cataracta. Era mereu iarna in satul ei. Si i-am mangaiat ochii cu pana bruna si s-a bucurat sa ma vada, cand vazuse ultima oara o sopala, acestea nu aveau pene.

Nu mai aveam puteri si mi-au cazut si ultimele pene – si s-a umplut campul de ovas, brusture, crini, trandafiri, iarba si buruieni.

Spinii dinauntru s-au digerat, de foame si sete, si cei dinafara mi s-au tocit pe drumuri. Am daruit penele. Mi-am schimbat pielea. Si am ajuns la tine un rest de soparla. Femeie.

Niciun comentariu: